Forum Fenix ¦widnica ASG Strona G³ówna Fenix ¦widnica ASG
ASG ¦WIDNICA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

14 stycznia 2oo7 uwaga!! zmiana terminu na 13.01

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fenix ¦widnica ASG Strona G³ówna -> Archiwum spotkañ lokalnych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
RiFF
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 2680
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Mars

PostWys³any: Pon 14:42, 08 Sty 2007    Temat postu: 14 stycznia 2oo7 uwaga!! zmiana terminu na 13.01

Witam, padla propozycja wspolnej strzelanki swidnica+walbrzych+dzierzoniow, miejsce to prawdopodobnie Kozice. Co wy na to?


Witam!
13.01.2007 Wa³brzyski GOS TNP ma zamiar zorganizowaæ u siebie strzelankê- planujemy zaprosiæ kilka ekip. Teren, struktura i scenariusz pozostaj± na razie otwarte, poniewa¿ nie wiemy ile osób siê zjawi...
Dlatego w razie mo¿liwo¶ci, proszê szybko przemysleæ, czy dacie radê wybraæ siê do nas. Og³oszenia pojawi³y siê równie¿ u innych dru¿yn, im szybciej uzgodnimy ile, gdzie i jak (i czy w ogóle) tym szybciej dopracujemy szczegó³y i dopniemy wszystko na ostatni guzik.
Gwarantujemy jak zawsze masê dobrej zabawy w doborowym towarzystwie, ciekawy i klimatyczny scenariusz oraz inne atrakcje (zlotu pojazdów militarnych ani szkoleñ AT nie przewidujemy:-))
Czekamy na odpowied¼!
pozdrawiam
sgt.Chaos


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RiFF dnia Wto 22:03, 16 Sty 2007, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Uri
Sier¿ant


Do³±czy³: 17 Wrz 2006
Posty: 86
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 23:08, 08 Sty 2007    Temat postu:

"Jezdem ZA!!!" Mr. Green <radocha>

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
RiFF
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 2680
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Mars

PostWys³any: Wto 18:51, 09 Sty 2007    Temat postu:

Sluchajcie. Walbrzych zorganizowal duzo ludzi, scenariusze, mapki, itd.
Sek w tym ze akcja jest 13 stycznia czyli w sobote.
Mi pasuje rowniez sobota


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
SZUWAR
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: ¦widnica
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Wto 22:20, 09 Sty 2007    Temat postu:

Ja ide na lana cs .. takze odpada sry ... bede tam dwa dni to ani sobota ani niedziela - HAVE FUN

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
AnouaaR
Podporucznk


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 242
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wa³brzych

PostWys³any: ¦ro 18:30, 10 Sty 2007    Temat postu:

To ile Was bedzie? :S

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
AnouaaR
Podporucznk


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 242
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wa³brzych

PostWys³any: ¦ro 19:59, 10 Sty 2007    Temat postu:

Dwa zwa¶nione pañstwa, Prekrakistan ze swoja wykwalifikowana, nowoczesn± armi± zmierzyæ siê musi z walecznymi mieszkañcami Wojkostanu. Przyczyny konfliktu nie s± znane, zamazane gdzie¶ w dziejach historii, niegdy¶ bracia dzi¶ wrogowie przelewaj± swoj± krew. Nikt ju¿ nie wie dok³adnie w imiê czego. Lecz nasta³ krotki czas pokoju. Gdzie oba wojska zawiesi³y broñ, zmêczone ci±g³a walka i wyniszczone przez ogieñ wojny. Postanowi³y odpocz±æ od wyniszczaj±cej obie strony wojny. Prekrakistan szybko podniós³ siê z wojennych zniszczeñ, m³ode prê¿nie rozwijaj±ce siê pañstwo zawdziêcza³o to z³o¿a ropy na jej terenie. W Wojkostanie sytuacja nie by³a taka ciekawa. Wyniszczone, biedne, nêkane chorobami i g³odem pañstwo nie mog³o unie¶æ g³owy z nad gruzów swoich dawnych miast. Zmêczeni obywatele ta sytuacja patrzyli na swój rz±d, który nie móg³ usprawiedliwiæ siê ze swojej pora¿ki militarnej jak tez i politycznej. Wojskostan i jego w³odarze niewiele my¶l±c postanowili ponownie skierowaæ ca³a nienawi¶æ swojego narodu na Prekrakistan i obwiniæ go doszczêtnie za niepowodzenia oraz g³ód panuj±cy w kraju.
Wojkostan jako, ze str±ci³ swój potencja³ gospodarczy praktycznie ca³kowicie nie jest w stanie wyprodukowaæ odpowiednich zasobów, aby wypowiedzieæ i nawi±zaæ w sposób skuteczny wojnê z Prekrakistanem. Dla ich skrajnie wyczerpanych wojsk jest jedna szansa. Stra¿nica graniczna, pozosta³o¶æ ostatniej wojny, gdzie znajduje siê magazyn amunicji oraz ¿ywno¶ci i radiostacja. Dodatkowo, nasta³a dogodna chwila dla Wojkostanu. Dawny weteran wojenny, Genera³ Von Frogenstein, akurat przeprowadza inspekcje tego posterunku. Nikt nie spodziewa siê wojny, jest on s³abo broniony oraz obstawa genera³a tez nie jest zbyt du¿a.

Zadania partyzantów:

1. Znalezienie 3 ³adunków wybuchowych
2. Zdobycie i wysadzenie budynku garnizonu
3. Pojmanie wrogiego genera³a, jego ewakuacja do w³asnej strefy i utrzymanie
4. Uniemo¿liwienie wojskom garnizonu zdobycia dysków i nadania sygna³u
Uwaga- garnizon mo¿na wysadziæ tylko, maj±c genera³a we w³asnej strefie!

Zadania garnizonu :

1. Obrona budynku garnizonu z radiostacj±
2. Zdobycie 3 dysków koduj±cych
3. Nadanie sygna³u radiowego
3. Ochrona genera³a
Uwaga- sygna³ mo¿e nadaæ tylko genera³!

Za³o¿enia pocz±tkowe:

Partyzantka startuje ze swojej strefy kontroli. Obroñcy zajmuj± pozycjê na terenie wokó³ garnizonu. Maja zabezpieczon± broñ. Chodz±, przechadzaj± siê, rozmawiaj±. Gdy padnie pierwszy strza³ ze strony partyzantów b±d¼ zostan± zauwa¿eni, Garnizon odbezpiecza broñ. Nale¿y zaalarmowaæ genera³a, który nadaje sygna³ d¼wiêkowy i wzywa oddzia³ wsparcia. Gdy rozlegnie siê sygna³ d¼wiêkowy, wojska wsparcia odliczaj± 5 minut i wkraczaj± do akcji.

Zasady pojmania genera³a :

Przeciwna strona mo¿e pojmaæ genera³a, gdy zlikwiduje wszystkich ¿o³nierzy ochrony w pobli¿u i trafi genera³a (uwaga- genera³ NIE schodzi wówczas do respawnu) Wtedy genera³ jest uznany za ujêtego i mo¿e byæ doprowadzony do strefy kontroli partyzantki/garnizonu. Podczas ewakuacji genera³ NIE mo¿e prowadziæ ognia.

Zakoñczenie rozgrywki :

Scenariusz dobiega koñca gdy :
1.Partyzantka odnajdzie 3 ³adunki, zdobêdzie budynek garnizonu i pod³o¿y je, maj±c genera³a w swojej strefie kontroli
2. Wojska garnizonu odnajd± 3 dyski koduj±ce, genera³ nada sygna³ korzystaj±c z radiostacji w budynku garnizonu


Prosze, to scenariusz na sobotke. Do zobaczenia!



Start okolice 10.00, wiec prosze byc w miare punktualnie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
RiFF
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 2680
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Mars

PostWys³any: ¦ro 21:12, 10 Sty 2007    Temat postu:

mega lol -> zajebiscie Very Happy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
sgt.Chaos
Szeregowy


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2006
Posty: 12
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wa³brzych

PostWys³any: ¦ro 22:47, 10 Sty 2007    Temat postu:

Mamy nadziejê, ¿e stawicie siê w najliczniejszym mo¿liwym sk³adzie. Jak sami widzicie, przygotowali¶my niebanalny scenario:-)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
RiFF
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 2680
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Mars

PostWys³any: ¦ro 23:24, 10 Sty 2007    Temat postu:

niestety nie bedziemy w w cales sile, gdyz to jest sobota... Sad Ale zobaczymy, ktos powinien przyjechac

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Uri
Sier¿ant


Do³±czy³: 17 Wrz 2006
Posty: 86
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 8:12, 11 Sty 2007    Temat postu:

nadal jadê, tylko trzebaby zorganizowaæ "wspólny transport" z ¶-cy.

EDIT: A jednak moj wyjazd stoi pod znakiem zapytania.... nie mam kulek, je¿eli kto¶ ma mo¿liwo¶æ "odsprzedania" mi ok. 1k sztuk to pojade bo do soboty "sklepowych" raczej nie zorganizuje... Sad Potrzeba mi kulek lepszej klasy (np. Blaster itp.) o wadze 0.20g+ (czyli mog± byc ciê¿sze)


EDIT: Rozumiem ze nie ma chetnych do pomocy = nie jadê Sad a szkoda...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
AnouaaR
Podporucznk


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 242
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wa³brzych

PostWys³any: Pi± 19:26, 12 Sty 2007    Temat postu:

A pytalas kogos od Nas? Nie...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
RiFF
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 2680
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Mars

PostWys³any: Pi± 22:56, 12 Sty 2007    Temat postu:

Uri, kilki beda. jutro o 12 u mnie

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Uri
Sier¿ant


Do³±czy³: 17 Wrz 2006
Posty: 86
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 9:01, 13 Sty 2007    Temat postu:

ok, czekam na telefon Smile

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
RiFF
Fenix ¦widnica


Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 2680
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Mars

PostWys³any: Sob 16:39, 13 Sty 2007    Temat postu:

bylo niezle Smile)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
sgt.Chaos
Szeregowy


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2006
Posty: 12
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wa³brzych

PostWys³any: Sob 19:22, 13 Sty 2007    Temat postu:

Dziêki wszystkim za ¶wietn± zabawê! By³o bardzo fajnie- oby do nastêpnej wspólnej akcji!
Na naszym forum s± foty grupowe, ale wrzucê je te¿ tutaj przy okazji Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez mo¿liwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fenix ¦widnica ASG Strona G³ówna -> Archiwum spotkañ lokalnych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin