SZUWAR
Fenix ¦widnica
Do³±czy³: 30 Kwi 2006
Posty: 4237
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 12 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: ¦widnica P³eæ: Mê¿czyzna
|
Wys³any: ¦ro 16:10, 11 Lip 2012 Temat postu: 29.07.2012 - mini milsim dwa |
|
|
Strzelanka o charakterze milsimowym w okolicach Witoszowa oraz Modliszowa.
Zg³aszamy 4 osobowe dru¿yny. Ka¿da jest osobno i dzia³a wed³ug zasad okre¶lonych w regulaminie. Celem gry jest zaliczenie punktów oznaczonych na mapie oraz eliminowanie innych zespo³ów. Ma to doprowadziæ do jak najczêstszej konfrontacji miedzy dru¿ynami. Scenariusz przewidziany na 6-7 godzin.
Zasady
Ogólne:
- nie mo¿na pozostawiæ rannego, dru¿yna mo¿e poruszaæ siê tylko pe³nym sk³adem
- grupa mo¿e dzia³aæ tylko w 100% sk³adzie
- w sytuacji gdy np dwie przeciwne dru¿yny miêdzy sob± walcz± i w jednej z nich permanentnie zginie jeden z operatorów, dru¿yna taka mo¿e siê broniæ lub staraæ siê wyeliminowaæ dru¿ynê przeciwn± a¿ do skutku
- dru¿yny musz± d±¿yæ do zaliczenia wszystkich punktów na mapie
- mo¿na organizowaæ zasadzkê nie d³u¿sz± ni¿ 30 minut i jedn± na 2 godziny (mowa o sytuacji gdy nie widzimy przeciwnika i chcemy poczekaæ na jaki¶ cel do wybicia a nie w sytuacji gdy zobaczyli¶my ze kto¶ do nas idzie i chcemy go wyczekaæ - to jest dozwolone bez ograniczeñ)
- w miedzy czasie mo¿ecie sobie szczaæ po krzakach, robiæ przerwy na posi³ki i co tam tylko chcecie, ale nie wyklucza was to z rozgrywki, ci±gle jeste¶cie celem i okulary na g³owie
Eliminacja dru¿yny:
- za dru¿ynê wyeliminowan± uwa¿a siê tak± która poniesie 75% straty w sk³adzie
- wyeliminowana dru¿yna musi pozostaæ przez 15 minut w miejscu w którym zosta³a "zlikwidowana" (nale¿y pamiêtaæ o czerwonych znacznikach, szmatki itp), po 15 minutach wraca do gry
- w przypadku gdy dru¿yna wyeliminowana zginie w miejscu strategicznym musi odej¶æ tak by straciæ to miejsce z pola widzenia i tam odczekaæ swoje 15 min
- dru¿yna która zginê³a ma obowi±zek odej¶æ na 200 metrów i odrodziæ siê gdzie indziej je¶li inna ekipa która wygra³a starcie ja o to poprosi bo uzna ¿e przeszkadza
Ograniczenie amunicji:
- w przysz³o¶ci, póki co nie ma
Trafienia:
- licz± siê wszystkie trafienia
- osoba trafiona musi po³o¿yæ siê na glebie i wzywaæ medyka
- osoba trafiona nie mo¿e siê sama przemieszczaæ, strzelaæ i w jakikolwiek sposób pomagaæ swojej dru¿ynie
- osobê trafion± mo¿na przetransportowaæ, lecz nie mo¿e siê to odbywaæ w sposób "za r±czkê"
- trafionego nie mo¿na dobiæ, umiera sam po 10 minutach od trafienia gdy nie zostanie mu udzielona pomoc
Medyk:
- musi posiadaæ przy sobie ca³e banda¿e do leczenia(nie ciête na kawa³ki)
- leczenie polega na obwi±zaniu rêki lub nogi osoby trafionej ca³ym banda¿em
- medyk nie mo¿e leczyæ sam siebie, mo¿e zostaæ uleczony przez kogokolwiek, ale na jego odrodzenie id± dwa banda¿e
- medyk posiada przy sobie 3 banda¿e (ca³e nie pociête) (dodatkowo ka¿dy z graczy ma przy sobie jeden caly banda¿)
- banda¿e s± do ponownego u¿ytku ale po odrodzeniu siê ca³ej dru¿yny
Co trzeba zabraæ:
- najlepiej jaka¶ zapasow± batke
- warto by by³o gdyby na jedna ekipe przypada³a jedna dodatkowa replika
- czerwon± szmatkê
- jeden ca³y banda¿
- wydrukowan± mapke
- kielbase na grila po strzelance (jesli bedziemy robili)
Co warto wiedzieæ:
Scenariusz nie jest jak ka¿da standardowa jebanka, mo¿e byæ tak ¿e przez godzinê albo i dwie nie spotkacie nikogo, trzeba uzbroiæ siê w cierpliwo¶æ i nastawiæ na to ¿e chcemy tutaj jak najbardziej odwzorowaæ realne pole walki w manewrach tego typu (tam sie 95% czas przemieszcza a 5% strzela).
Oczywi¶cie chcemy tutaj doprowadziæ do jak najczêstszych spotkañ ekip.
Ka¿da dru¿yna ma te same zadania ale ka¿da startuje z innego miejsca. We¼cie tyle wody i jedzenia ¿eby Was to nie ogranicza³o i nie przeszkadza³o Wam w manewrach.
Wpisywaæ ekypy. Fenix ogarnia sk³ady w prv.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SZUWAR dnia ¦ro 16:11, 11 Lip 2012, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|